Throw a rock at a glass house, it will break & fall. But this home is not made of glass.It is strong & We are strong. We will prevail!
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistRegisterLog in

Share | 
 

 Gandalf speaks!

Go down 
AuthorMessage
GreyHunter

avatar

Posts : 6
Dragon Points : 3212
Dragon Reputation : 2
Join date : 2010-04-10
Age : 30
Location : Netherlands

PostSubject: Gandalf speaks!   Sat Apr 10, 2010 5:14 am

Hello ppl from skydragon ^^
time to fill the forum a little with some more crap written by GreyHunter Very Happy

the name is Jimmy i am 21 years young Cool and i work in security. i provide security for 2 hospitals, its a tough job and i cant be online every day.
i have a twisted sense of humor as most of you alrdy know. its just that i like to see ppl laugh, on my job i mostly see ppl in a difrent state... (not pleasant)

when you look at my pic (look at avatar) you will notice i aint a person for photo's .i have never had a picture taken that turned out normal lol.
well at this one i kinda look sober lol

oh well... if you guys got any questions.. feel free to ask!!
Back to top Go down
View user profile
DeQuester



Posts : 12
Dragon Points : 3242
Dragon Reputation : 2
Join date : 2010-04-09
Age : 30
Location : Estonia

PostSubject: Re: Gandalf speaks!   Sat Apr 10, 2010 6:19 am

What the hell dude! Kind of weird Like my evil twin or something...I'm 21, I work in security, Weird sense of humor (kinda), And that picture thing too...OMG alien alien scratch
Back to top Go down
View user profile
GreyHunter

avatar

Posts : 6
Dragon Points : 3212
Dragon Reputation : 2
Join date : 2010-04-10
Age : 30
Location : Netherlands

PostSubject: Re: Gandalf speaks!   Sat Apr 10, 2010 3:15 pm

DeQuester wrote:
What the hell dude! Kind of weird Like my evil twin or something...I'm 21, I work in security, Weird sense of humor (kinda), And that picture thing too...OMG alien alien scratch


lol haha Twisted Evil
yeh that picture is awfull lol. BTW im the one on the left lol!
Back to top Go down
View user profile
Yuchi

avatar

Posts : 15
Dragon Points : 3262
Dragon Reputation : 2
Join date : 2010-03-30

PostSubject: Re: Gandalf speaks!   Sat Apr 10, 2010 5:51 pm

Whoaaah, it's cool to see you here, buddy! Now that I think of it, you two (Oz and you) seem to be pretty similar to each other Shocked And that's kinda spooky..
And yea, I think we all know that you got an extremely twisted sense of humour Twisted Evil

May I ask you how tall you are? Razz Tall guys + uniforms = tongue

I HOPE TO SEE YOU IN-GAME MORE OFTEEEEEN~
Back to top Go down
View user profile
GreyHunter

avatar

Posts : 6
Dragon Points : 3212
Dragon Reputation : 2
Join date : 2010-04-10
Age : 30
Location : Netherlands

PostSubject: Re: Gandalf speaks!   Sun Apr 11, 2010 6:04 am

Yuchi wrote:
Whoaaah, it's cool to see you here, buddy! Now that I think of it, you two (Oz and you) seem to be pretty similar to each other Shocked And that's kinda spooky..
And yea, I think we all know that you got an extremely twisted sense of humour Twisted Evil

May I ask you how tall you are? Razz Tall guys + uniforms = tongue

I HOPE TO SEE YOU IN-GAME MORE OFTEEEEEN~

1.88m tall ^^
Back to top Go down
View user profile
Nanri

avatar

Posts : 12
Dragon Points : 3247
Dragon Reputation : 2
Join date : 2010-03-30

PostSubject: Re: Gandalf speaks!   Sun Apr 11, 2010 6:20 am

:DDDD
Back to top Go down
View user profile
GreyHunter

avatar

Posts : 6
Dragon Points : 3212
Dragon Reputation : 2
Join date : 2010-04-10
Age : 30
Location : Netherlands

PostSubject: Re: Gandalf speaks!   Sun Apr 11, 2010 3:09 pm

Nanri wrote:
:DDDD

Wow Nanri. nice pic Shocked Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Nanri

avatar

Posts : 12
Dragon Points : 3247
Dragon Reputation : 2
Join date : 2010-03-30

PostSubject: Re: Gandalf speaks!   Mon Apr 12, 2010 12:10 pm

Thanks XD I need to update it though. It's only a few months old but still =x
Back to top Go down
View user profile
TigerPriest

avatar

Posts : 11
Dragon Points : 3245
Dragon Reputation : 2
Join date : 2010-04-11
Age : 28
Location : Parnu

PostSubject: Re: Gandalf speaks!   Wed Apr 14, 2010 5:16 am

Hey homie:D bounce
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Gandalf speaks!   

Back to top Go down
 
Gandalf speaks!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» The Kyoto-ben accent disappearing?
» Quotations.
» Ex-producer Derrick Sherwin speaks out
» New Tyler Acoustics speaks

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SkyDragon :: General Info :: About You-
Jump to: